Tack Linköping!

Under tre intensiva dagar på årskonferensen i Linköping samlades 150 nya och gamla kontakter från 89 kommuner runt om i Sverige för att utbyta erfarenheter, inspireras och diskutera hur vi tillsammans kan skapa ett starkare företagsklimat. Konferensen bjöd på både nätverkande och kunskapsutbyte med fokus på några av de viktigaste framtidsfrågorna för kommuner och näringsliv.

Vi fick ta del av inspirerande samtal om attraktiva platser, kompetensförsörjning, totalförsvar och regional samverkan. Deltagarna fick också möjlighet att upptäcka flera av Linköpings styrkor genom besök i bland annat Ebbepark, Vreta Kluster, Gamla Linköping och vid Bergs slussar, samt möta företag som bidrar till kommunens starka utveckling.

Stort tack för ditt deltagande, vi är så glada att du varit med i Linlöping!

Vart vi ses nästa år avslöjar vi inom kort!